Sistemul Shelter este un sistem profesional de management pentru unitățile de cazare de diferite tipuri: hoteluri, moteluri, pensiuni, complexuri hotel-restaurant, centre de recreere. Programul permite automatizarea procesului de rezervare, cazare, decazare, fidelizare clienti, etc. Peste 1100 de unități ale industriei hoteliere din Europa și Asia folosesc cu succes și eficient sistemul Shelter.
Functiile sistemului sunt:
- Automatizarea serviciilor de rezervare și cazare
- Managementul camerelor si a salilor de evenimente ale hotelului
- Facturare persoane fizice si juridice
- Automatizarea operațiunilor zilnice: alarme, cameriste, mic dejun, curatatorie, intretinere.
- Fidelizare clienti prin promotii, bonusuri, pachete de servicii.
- Rapoarte si statistici ale activitatii hotelului.
- Interfete cu sisteme de yale, IPTV, centrale telefonice, internet etc.
- Evidenta fiselor de cazare si a fiselor personale ale clientilor
- Multiple modalitati de plata (numerar, card, OP)
- Contracte cu agentii
- Interfata cu Booking, WuBook, Expedia si multe altele.
- Tarife fixe sau flexibile, in functie de sezon, perioada sejurului, numarul de clienti, etc.
- Rezervari cu confirmari automate. Permite exportul in PDF (sau orice alt format). Expediere confirmare rezervare pe email sau fax.
Sistemul de management Shelter permite crearea de fise personale si fise de cazare pentru clienti, suportă restituiri, transferuri sau avansuri. Serviciile de restaurant, apelurile telefonice și serviciile TV cu plată se preiau automat in fisa de cazare si se pot include automat în factura clientului.
Vânzarea de servicii (cazarea, masa servita, minibarul, alte servicii) se realizează individual sau se poate automatiza prin pachete de servicii, iar rezervarile si cazarile pot fi individuale, de grup sau speciale.
Peste 1100 hoteluri din Europa și Asia folosesc cu succes sistemul de management Shelter.
Versiunea Lite a sistemului
UCS a lansat versiunea de buget a sistemului de management Shelter pentru mini hoteluri cu o capacitate de până la 35 de camere, având un set limitat de funcții în comparație cu versiunea completă.
Integrarea cu sisteme de yale
Sistemul poate opera cu cartele de proximitate, cartele cu bandă magnetică sau micochip, care pot fi folosite pentru accesul in camere sau diverse zone ale hotelului.
Shelter este integrat cu sisteme de yale precum Adel Locks, Bonwin, Cisa, Inhova, Hune, Kaba, Onity, Orbita, Salto, Tesa, Timelox, VingCard (Norweq).
Interfețe cu sisteme de rezervare
Sistemul Shelter poate fi integrat cu sistemul ReserveMaster, care permite plata rezervărilor de la terminale POS, și cu Channel Management WuBook, un sistem de management vânzări care permite administrarea directă din Shelter a canalelor de vânzare precum Booking.com, HRS, Hotel.de, Expedia, Budgetplaces, Venere, Agoda, OKTOGO, Hostelworld, Hostelbookers, Sabre Orbitz, InItalia, TravelEurope, Atrapalo, Escapio, BBPlanet, Spendia, HostelsClub și multe altele.
Automatizare integrată pentru hoteluri
Toate produsele software UCS pot fi integrate unele cu celelalte. Aceasta permite proprietarilor să administreze ușor un hotel folosind următoarele soluții:
- Shelter, nucleul sistemelor de management pentru hoteluri
- R-Keeper, folosit pentru restaurante/ baruri
- Abonement, folosit pentru zone SPA